רצפת האגן, ריצה, רכיבה על אופניים ומה שביניהם

רצפת האגן, ריצה, רכיבה על אופניים ומה שביניהם

רצפת האגן, ריצה, רכיבה על אופניים ומה שביניהם

מי שמכיר אותי יודע שאני לא נלהבת להמליץ לאנשים לעשות ספורט שהם לא אוהבים או לא מתחברים אליו- הסיכוי שאדם יתמיד במשהו שהוא לא אוהב הוא קטן ביותר בטווח הרחוק.

אז למה שחובבת ריצה מושבעת תבחר ברכיבה על אופניים?

למה שחובבת משקולות והנפות תבחר לרוץ?

למה שחובב שחייה יגיע לאולם קרוספיט?

אז התשובה היא שזה משרת תקופה מסוימת או צורך מסוים (אני אסביר אז לא לדאוג).

בוא ניקח מצב של הריונית שמתאמנת כרגיל בריצה ובחדר הכושר, בשבוע 29 היא מרגישה כובד נרתיקי ויש לה אי נוחות משמעותית ברצפת האגן שלה (או שהיא דולפת), מיד היא עוברת להליכה אבל אחרי שבועיים זה גם מכביד עליה- מה כדאי לה לעשות?

כאילוץ היא מגיעה לאימון ספינינג בחדר הכושר (מה שחשבה שלעולם לא תעשה) ופתאום היא מרגישה עם זה בטוב- האגן סימטרי, יש תמיכה של הכסא לרצפת האגן ואין כובד נרתיקי ואז- היא מצליחה אפילו לשמור את עצימות האימון.

עוד דוגמא היא המצב בו שחיין מרגיש שקשה לו לשבת על הרצפה עם הילדים , שקשה לו להרים אותם כמו שפעם והוא מחליט לבוא להתאמן בקרוספיט- לשפר טווחי תנועה ולהתחזק כנגד משקלים הולכים ועולים.

אז ספורט אחד בעצם יכול לשרת אותנו בתקופה שבה הספורט המועדף עלינו לפעמים לא יכול לשרת אותנו…הרבה נשים שואלות אותי מה יש להן לעשות כל עוד הן דולפות- איך ירוצו? איך יקפצו בחבל?

אז יש עוד דרכים להעלות את הדופק עד שרצפת האגן תתחזק- בזמן שהיא מתחזקת יש לכן זמן להיפתח ולהכיר סוגי ספורט אחרים שיכולים לשרת אותכן בינתיים עד שנפתרת הבעיה.

 

רוצות להתאים לעצמכן סוג ספורט שישרת אותכן?

צרו קשר: https://rotem-soll.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin
רותם סול

רותם סול

רותם סול, פיזיותרפיסטית מוסמכת, בעלת תואר שני בפיזיותרפיה (MscPT) ותואר שני בבריאות הציבור וניהול מערכות בריאות (MPHA) בעלת קליניקה פרטית לפיזיותרפיה, מעבירה הרצאות וסדנאות למדריכים, מאמנים ו פיזיותרפיסטיות

הרשמו לקבלת עידכונים

מידע,מחקרים,הרצאות וקורסים..

מאמרים אחרונים

מי שמכיר אותי יודע שאני לא נלהבת להמליץ לאנשים לעשות ספורט שהם לא אוהבים או לא מתחברים אליו- הסיכוי שאדם יתמיד במשהו שהוא לא אוהב הוא קטן ביותר בטווח הרחוק.

אז למה שחובבת ריצה מושבעת תבחר ברכיבה על אופניים?

למה שחובבת משקולות והנפות תבחר לרוץ?

למה שחובב שחייה יגיע לאולם קרוספיט?

אז התשובה היא שזה משרת תקופה מסוימת או צורך מסוים (אני אסביר אז לא לדאוג).

בוא ניקח מצב של הריונית שמתאמנת כרגיל בריצה ובחדר הכושר, בשבוע 29 היא מרגישה כובד נרתיקי ויש לה אי נוחות משמעותית ברצפת האגן שלה (או שהיא דולפת), מיד היא עוברת להליכה אבל אחרי שבועיים זה גם מכביד עליה- מה כדאי לה לעשות?

כאילוץ היא מגיעה לאימון ספינינג בחדר הכושר (מה שחשבה שלעולם לא תעשה) ופתאום היא מרגישה עם זה בטוב- האגן סימטרי, יש תמיכה של הכסא לרצפת האגן ואין כובד נרתיקי ואז- היא מצליחה אפילו לשמור את עצימות האימון.

עוד דוגמא היא המצב בו שחיין מרגיש שקשה לו לשבת על הרצפה עם הילדים , שקשה לו להרים אותם כמו שפעם והוא מחליט לבוא להתאמן בקרוספיט- לשפר טווחי תנועה ולהתחזק כנגד משקלים הולכים ועולים.

אז ספורט אחד בעצם יכול לשרת אותנו בתקופה שבה הספורט המועדף עלינו לפעמים לא יכול לשרת אותנו…הרבה נשים שואלות אותי מה יש להן לעשות כל עוד הן דולפות- איך ירוצו? איך יקפצו בחבל?

אז יש עוד דרכים להעלות את הדופק עד שרצפת האגן תתחזק- בזמן שהיא מתחזקת יש לכן זמן להיפתח ולהכיר סוגי ספורט אחרים שיכולים לשרת אותכן בינתיים עד שנפתרת הבעיה.

 

רוצות להתאים לעצמכן סוג ספורט שישרת אותכן?

צרו קשר: https://rotem-soll.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin
רותם סול

רותם סול

רותם סול, פיזיותרפיסטית מוסמכת, בעלת תואר שני בפיזיותרפיה (MscPT) ותואר שני בבריאות הציבור וניהול מערכות בריאות (MPHA) בעלת קליניקה פרטית לפיזיותרפיה, מעבירה הרצאות וסדנאות למדריכים, מאמנים ו פיזיותרפיסטיות

הרשמו לקבלת עידכונים

מידע,מחקרים,הרצאות וקורסים..

מאמרים אחרונים

מי שמכיר אותי יודע שאני לא נלהבת להמליץ לאנשים לעשות ספורט שהם לא אוהבים או לא מתחברים אליו- הסיכוי שאדם יתמיד במשהו שהוא לא אוהב הוא קטן ביותר בטווח הרחוק.

אז למה שחובבת ריצה מושבעת תבחר ברכיבה על אופניים?

למה שחובבת משקולות והנפות תבחר לרוץ?

למה שחובב שחייה יגיע לאולם קרוספיט?

אז התשובה היא שזה משרת תקופה מסוימת או צורך מסוים (אני אסביר אז לא לדאוג).

בוא ניקח מצב של הריונית שמתאמנת כרגיל בריצה ובחדר הכושר, בשבוע 29 היא מרגישה כובד נרתיקי ויש לה אי נוחות משמעותית ברצפת האגן שלה (או שהיא דולפת), מיד היא עוברת להליכה אבל אחרי שבועיים זה גם מכביד עליה- מה כדאי לה לעשות?

כאילוץ היא מגיעה לאימון ספינינג בחדר הכושר (מה שחשבה שלעולם לא תעשה) ופתאום היא מרגישה עם זה בטוב- האגן סימטרי, יש תמיכה של הכסא לרצפת האגן ואין כובד נרתיקי ואז- היא מצליחה אפילו לשמור את עצימות האימון.

עוד דוגמא היא המצב בו שחיין מרגיש שקשה לו לשבת על הרצפה עם הילדים , שקשה לו להרים אותם כמו שפעם והוא מחליט לבוא להתאמן בקרוספיט- לשפר טווחי תנועה ולהתחזק כנגד משקלים הולכים ועולים.

אז ספורט אחד בעצם יכול לשרת אותנו בתקופה שבה הספורט המועדף עלינו לפעמים לא יכול לשרת אותנו…הרבה נשים שואלות אותי מה יש להן לעשות כל עוד הן דולפות- איך ירוצו? איך יקפצו בחבל?

אז יש עוד דרכים להעלות את הדופק עד שרצפת האגן תתחזק- בזמן שהיא מתחזקת יש לכן זמן להיפתח ולהכיר סוגי ספורט אחרים שיכולים לשרת אותכן בינתיים עד שנפתרת הבעיה.

 

רוצות להתאים לעצמכן סוג ספורט שישרת אותכן?

צרו קשר: https://rotem-soll.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin
רותם סול

רותם סול

רותם סול, פיזיותרפיסטית מוסמכת, בעלת תואר שני בפיזיותרפיה (MscPT) ותואר שני בבריאות הציבור וניהול מערכות בריאות (MPHA) בעלת קליניקה פרטית לפיזיותרפיה, מעבירה הרצאות וסדנאות למדריכים, מאמנים ו פיזיותרפיסטיות

הרשמו לקבלת עידכונים

מידע,מחקרים,הרצאות וקורסים..

מאמרים אחרונים

רצפת האגן, ריצה, רכיבה על אופניים ומה שביניהם

מי שמכיר אותי יודע שאני לא נלהבת להמליץ לאנשים לעשות ספורט שהם לא אוהבים או לא מתחברים אליו- הסיכוי שאדם יתמיד במשהו שהוא לא אוהב הוא קטן ביותר בטווח הרחוק.

אז למה שחובבת ריצה מושבעת תבחר ברכיבה על אופניים?

למה שחובבת משקולות והנפות תבחר לרוץ?

למה שחובב שחייה יגיע לאולם קרוספיט?

אז התשובה היא שזה משרת תקופה מסוימת או צורך מסוים (אני אסביר אז לא לדאוג).

בוא ניקח מצב של הריונית שמתאמנת כרגיל בריצה ובחדר הכושר, בשבוע 29 היא מרגישה כובד נרתיקי ויש לה אי נוחות משמעותית ברצפת האגן שלה (או שהיא דולפת), מיד היא עוברת להליכה אבל אחרי שבועיים זה גם מכביד עליה- מה כדאי לה לעשות?

כאילוץ היא מגיעה לאימון ספינינג בחדר הכושר (מה שחשבה שלעולם לא תעשה) ופתאום היא מרגישה עם זה בטוב- האגן סימטרי, יש תמיכה של הכסא לרצפת האגן ואין כובד נרתיקי ואז- היא מצליחה אפילו לשמור את עצימות האימון.

עוד דוגמא היא המצב בו שחיין מרגיש שקשה לו לשבת על הרצפה עם הילדים , שקשה לו להרים אותם כמו שפעם והוא מחליט לבוא להתאמן בקרוספיט- לשפר טווחי תנועה ולהתחזק כנגד משקלים הולכים ועולים.

אז ספורט אחד בעצם יכול לשרת אותנו בתקופה שבה הספורט המועדף עלינו לפעמים לא יכול לשרת אותנו…הרבה נשים שואלות אותי מה יש להן לעשות כל עוד הן דולפות- איך ירוצו? איך יקפצו בחבל?

אז יש עוד דרכים להעלות את הדופק עד שרצפת האגן תתחזק- בזמן שהיא מתחזקת יש לכן זמן להיפתח ולהכיר סוגי ספורט אחרים שיכולים לשרת אותכן בינתיים עד שנפתרת הבעיה.

 

רוצות להתאים לעצמכן סוג ספורט שישרת אותכן?

צרו קשר: https://rotem-soll.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin
רותם סול

רותם סול

רותם סול, פיזיותרפיסטית מוסמכת, בעלת תואר שני בפיזיותרפיה (MscPT) ותואר שני בבריאות הציבור וניהול מערכות בריאות (MPHA) בעלת קליניקה פרטית לפיזיותרפיה, מעבירה הרצאות וסדנאות למדריכים, מאמנים ו פיזיותרפיסטיות

הרשמו לקבלת עידכונים

מידע,מחקרים,הרצאות וקורסים..

מאמרים אחרונים

אולי יעניין אותך גם הרצאות בנושאים הבאים